Destination: Helg i bild...fortfattad då da

Jag är jätte trött idag! hade en super kul kväll igår med vin och singstar...självfallet var sällskapet underbart!
Sov jätte gött inatt och har idag varit och shoppat med min mor medans Johan och Pappa Jonas fick kvallitid tillsammans...fick med mig ett par jeansleggings, tre klänningar och ett par skor hem...tack mamma!
Sen hem, mys och middag...sen en kvällspromenad...ingen vagn med utan här fick lilla grabben gå av egen maskin och titta på sjön!


Glada ihågen...hemsk bild, dock den enda...ingen ser ut som dem borde eller gör på riktigt...


Johan ute på promenad.


Nu är jag helt slut, duscha och lägga mig och sova...och lyssna på ljudbok!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0