Destination: bra och bra inte.

Går dagen var super skön! Var ute mycket och umgick hela familjen! NICE!

Idag vaknade jag av att Jonas sa att katten tuggat sönder mina hörlurar till mobilen. Tack. Det var mitt andra par. Jonas har inga, katten har ätit upp två av hans. Katten hade även tuggat på min laddare, varav hon redan förstört två. Någon som vill ha en katt, eller vet vad man skall göra av en katt som man inte vill ha, men inte vill avliva?

Sen så fick jag tillbac betyget på min förra kurs, det gick inte jätte bra. Jag förstår väll iofs varför, men jag ORKAR inte fixa! Min första rest uppgift ever...blääää....vill inte!

HAr dock sprungit idag igen, gick super bra, lite för bra, för nu måste jag hitta en ny runda...tog 15 min...skall ju springa minst 30 iaf....


Sen går det strep på Johans dagis. Skall försöka hålla honom hemma så mycket som möjligt för att han inte skall bli smittad innan vi åker till UMEÅ!

Nu ska jag plugga och äta frukost.

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Det är väldigt olika om man ska ha en header, hel design o.s.v, sen också hur avancerad design man vill ha.

Normal designerna av en hel bloggdesign ligger priset på 200-400kr.



Hoppas ni hittar ett ställe åt katten eller att den tröttnat på att bita sönder. :(

2010-04-12 @ 12:20:34
URL: http://salkert.se
Postat av: ff

skaffar man en katt ska man fan ta ansvar också.. Djur blir deskruktiva när inte människan bryr sig!

2010-04-12 @ 18:46:50
Postat av: Anonym

MEN DU KAN INTE LÄÄMNA BORT KATTEN KVINNA! haha tänk om jag skulle lämna bort dig`? Puss

2010-04-12 @ 20:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0