Specialpedagogik...

Har jag nu precis börjat läsa. Känns somo att det kommer att bli kul faktiskt, så vi får hoppas på det!

Känns som att jag är på gång nu med skolan och vänja mig vid att vara mamma och student.
Det är jävligt tufft. Men jag vill verkligen bli lärare och för att fortsätta den utbildning jag går, så måste jag plugga nu. Och Johan börjar snart på förskola, så det kommer att bli lättare att plugga då!

Just nu sover han...var i skolan imorse och åkte direkt hem, pappa hämtade mig vid stationen och skjutsade mig o johan till prisextra! vi handlade och sen var det bara att ta sig hem i regnet...Johan fick åka "koja" och jag fick försöka hålla paraply och köra vagn med mat i. Kul.

Kom hem iaf...o nu halv tittar jag på "How to deal."

Ikväll blir det Idol och lite rödvin tror jag. Jag tycker jag förtjänar lite vin faktiskt! Iaf efter min vecka!

Nejnej...nu ska jag stoppa nått i magen också...lite soppa kanske?

 

puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0