så där ja, tack älskling!

Nog har jag vetat att min son älskar allt med knappar på....datan, kontrollerna och min mobil telefon. Nu har den l-illa terroristen tappat och dregglat så mycket på min tleefon att den är HELT förstörd. Jag är SÅ jävla förbannad...framförallt på mig själv för att jag låtit honom hålla den. men det kan jag säga var för sista ggn.

Tele2 kan inte hjälpa till då dem tillhandahåller abonnemanget...blev skickad till mobilakuten där det tar 100år att få telefonen fixad, om dem äns kan göra något åt den. jag måste också ge en förskottsbetalning. deras allmänna vilkor sög grisballe och jag ORKAR inte.

SÅ därav en stor anledning till att jag nu har beställt en nytelefon. hade ingen som helst lust med detta och lider nästan av ångest, men jag är tvungen. Jag har ingen att låna telefon utav...så jag har inte så mycket val.

Känner mig tack vare detta otroligt jävla trött och nästan febrig. Dem nya höstskorna och fina nya jackan ger mig inte speciellt mycket just nu. Var mest förbannad och irriterad när jag kom hem (det var på bussen hem jag märkte att telefonen inte funkade.) Johan skulle äta lunch och var trött, men vägrade somna efter lunchen. kl halv två somnade han.

Just nu känns allt åt helvete. SKulle ha pluggat nu, men tack vare allt strul, så sket ju sig det. jag har huvudvärk och vet att jag inte alls kommer kunna fokusera. Jonas skulle ha tagit Johan helt själv på kvällen så jag skulle få plugga, men Jonas måste jobba över. Jaha. va bra. då kommer jag sitta som ett fån imorgon också. Jag har verkligen ingen ork alls just nu.

Detta är så typsikt mig när nått som egentligen inte är så allvarligt sker. jag går upp i varv och blir lite halv galen i pallet. ska nu luta mig tillbax och hoppas att jag hinner blunda några minuter innan Johan vaknar.

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0