Rödvin och whiskey sjukan...

drabbade en drös i går, men inte mig!

igår fyllde min pappa 50år. eftersom min mamma fyller 50 snart, så blev det 100års kalas.

Jag har inte så mycket att säga om det förutom att det var trevligt. DEm flesta blev rätt galet dragna min jag fick hålla lugnet för att jag blev så orolig att johan skulle vakna.

idag är jag jätte trött och undrar hur jag ska orka med nästa vecka, men det kommer att gå, för det går alltid...

nu på kvällen så var johan svår att få i säng...10 krokna han och snart ska jag lägga mig brevid han i sängen för en gång skull o gosa..

har inte så mycket att säga och jag har galet ont i handen efter ett riv sår av våran lilla kattunge som jag tror är infekterat....ajajaj...


gonatt på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0