Morgon blogg.

God morgon!

Efter att ha haft en vecka av kaos förra veckan, så ser jag ljust på denna vecka, även om jag har shitload to do!
Som sagt var hela familjen sjuk i förra veckan i omgångar...och Jonas heeeela veckan, så det blev inte mycket gjort då jag var tvungen att ta Johan för att Jonas inte skulle ge allt en extra chans för smitta. så plugg? njae...inte mycket, dock är min analys nästan klar och ska finslipa klart den idag och skicka in den innan kl 17. Känns bra. Sen är det VFU och skriva examination...och det kommer gå bra, känner jag på mig.
Nu är jag iaf utvilad. Sovit som en stock inatt.

Helgen har dock varit bra! Lördagen åkte vi först till coop och handlade lite sedan så vilade jag hemma med Johan en stund. Sen gjorde vi oss i ordning och gick ner till våra grannar på bebis kräftis. 5 par, varav 4 hade med sig smått under 1 år! skit kul att låta Johan leka av sig med lilla Isabell. Dem andra bebbarna var för små för att leka. En 3 veckors och en 3 månaders. Men oj va gulliga alla var...alla bebisar nattades vid 7-8 tiden sedan satt vi föräldrar ute på altanen och snackade strunt och drack vin fram till typ 23 tiden...sen gick jonas upp med johan och jag stannade kvar en stund till, hjälpte sedan att plocka undan lite och snackade lite mer med Johan och Angelica. Sen gick jag hem vid tolv tiden och somnade strax efter.

Mucho nice.

Ska ta med mig datan till skolan idag och stanna kvar och plugga lite! det behövs verkligen.

Sen ska jag hämta Johan hos mamma och sen köra som vanligt. han sov där inatt för att det inte skulle bli så tajt på morgonen.

Nejnej,
Nu måste jag äta frukost och sen "gitta"

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0