men jag har inte tid med det!

Att blir sjuk alltså.

Jonas har ont i halsen och hostar och snorar. Ingen feber.
Johan är snorig och små täppt i näsan. Ingen feber.
Jag har ont i halsen, ont i huvudet och nyser. Ingen feber.

Tycker att antingen ska man vara eller inte...nu går man bara o väntar på att man ska ligga där o vara sjuk.
Stört jobbigt. Jag har inte alls tid med varken ett sjukt jag, sjuk Jonas eller sjuk son. allt måste klaffa just nu för att jag ska orka med skolan. Inte alls någe kul. Men men...om vi får sova ordentligt kanske vi mår bättre imorgon?

Hoppas stort på det. Vill ju verkligen prestera i skolan just nu...jag har skol lust till max, men att jag är som jag är nu så kommer jag ingen vart.
Trivs ju för det mesta med mina uppgifter och litteraturen, även fast den är svår. Jag grejjar det ju också.

Men det är ju nu det kritsika börjar....text analys, VFU uppgift och Examination....ca 2 veckor kvar...blir jag sjuk i isvinet eller nått så kommer jag säkert vara sjuk i en vecka...sen ska väll hela familjen vara sjuk så det blir värre...o då blir det bajskorv av allt....jaja...

Johan fick iaf näsdroppar och välling och somnade vid åtta...han sover med huvudet i högläge så vi får hoppas att sover bra inatt. Blir han sjuk är det bara att ställa in BVC och skola på Onsdag.
Morr, morr, behöver verkligen denna föreläsning...men det är inte mycket att göra...


nej, nu ska jag snart dra mig mot sängen....sova, sova sova...

Kommentarer
Postat av: Tine

Hoppas det är bra med johan! :)

2009-09-10 @ 15:21:11
URL: http://frallanochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0