Med all respekt...

Låt mig vara.

Idiot, kan du vara själv. Jag tror tyvär inte att du vet vad DU pratar om. DU känner inte mig.
Jag tänker för evigt stå för vad jag sagt, kalla mig vad du vill...det betyder dock inte att jag menar att allt jag har sagt någonsin har varit bra, eller kanske snällt...men det är en åsikt. Jag kommer att stå för att jag tyckt så när jag skrev så.  

Men jag reder hellre ut det här på annat sätt, alltså, inte med dig.

Så alla andra som har lust att kalla mig idiot kan skicka ett mejl till mig ist. dock så kan ni ju gärna ta reda på den först.

Jag har lite annat i mitt liv att ta tag i än emos, så ja.

Skolan är bra. Dock är jag trött...har inte så mycket ork till något.
Livet består mest av att läsa, skriva ocg vara med familjen just nu.
Är dock rädd för att saker o ting kommer ta knäcken på mig!

aja, sova nästa.

Puss o kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0