Känner mig smart och bra

Äntligen har jag haft tid att sätta mig ner och skriva! Känner mig lättad över att vara igång, smart och duktig för att det går så bra, hoppas bara att min lärare tycker det också!

Känner att jag fått mycket gjort idag. tvättat, plockat, handlat, läst, skrivit, umgåtts med min familj...känner mig jävla nöjd.

Imorgon blir det bebis kräftis...alltså kräftskiva med bebisar! ska bli trevligt att köra en vuxenpoängsgrej...med jonas vänner! har ju gjort grejjer med mina vänner, men inte med hans!

Sen söndag är det plugg, plugg, plugg!

Känner mig dock små stressad över kommande två veckor, men jag grejar det, det vet jag. måste bara se till att ta tummen ur arslet och göra det...jag är för van att vara bekväm just nu.
så nästa vecka har jag några mål.
* plugga som en dåre
* komma igång med träningen ordentliget igen och inte bara strö träna.
* sluta vara så jävla bekväm
* skaffa nya linser
* Fixa present till mor o far
* gå på 100år kalas då mor o far fyller 50 snart!

aja, nu ska vi titta på film o mysa...Johan somnade inte föräns sent idag...halv tio...han ville inte sova, piggelipigg...

skulle dock varit kul att följa med mina vänner ut i kväll...hade säkert kunnat om inte för skolan...men prioritera mera. Kan inte gå ut jämnt...känns som att det varit lite för mycket fest ett tag...

nejnej,

godnatt på er!
puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0