I brist på annat...

Har du...

Sagt nej till samlag?:  Klart som fan att jag har!
Varit medvetslös: Ja.
Hånglat med nån riktigt ful: Det har jag säkert....varit alltför onykter för många ggr, så sannolikheten är stor.
Hånglat med fler än 50 pers: Säkerligen....
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: mja...kanske någon gång...när jag återigen varit riktigt full...
Gjort något riktigt dumt: Ja, det har jag.
Gjort något du verkligen ångrar: Ångrar inte mycket jag gjort i mitt liv, jag anser att man lär sig av misstag, men visst har jag gjort saker jag faktiskt ångrar, helt klart.
Blivit full på ett släktkalas: Ja...
Blivit portad ifrån en krog: nej
Varit otrogen: I mitt tidigare liv, tyvär, ja. Inte i detta förhållande jag har idag dock.
Slagit sönder en tv: Nej.
Önskat att du var det motsatta könet: Nej tack.
Överdoserat: jappis pappis.
Åkt ambulans: Japp
Gjort nåt olagligt: Jo
Fått din mamma att gråta: Tyvär...
Slagit ner någon: Jag har knockat Fisken så han svimmat, räknas det?
Skämts över dina föräldrar: Japp
Skämts över dig själv: Självklart.
Ätit från en papperskorg: eeer...nej, så äcklig har jag aldrig varit.
Kissat ner dig av skratt:
Sagt jag älskar dig och menat det: Säger det varje dag och menar det varje gång.
Bråkat med din pojkvän/flickvän/ f:d : Man bråkar i förhållanden, det hör till.
Dricker du: Ja, när det är fest.
Vem är din bästa vän: Jag har många....Fia, Karin, Annika, la,la,la,la
Vad är du mest rädd för: Av allt? att någon skulle skada min son.
Vilka kläder sover du i: Nattlinne
Vart vill du gifta dig: I statushuset.
Vad hatar du verkligen: Oärliga människor och människor utan empati och förståelse för andra.
Varit kär: Självfallet...
Är du ett hälsofreak: Nej, kan jag inte påstå, men jag gillar frukt o grönt allt sånt....
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Ja det har väll alla? listan kan bli lång!
Är du ensam nu?: Nej.
Vill du gifta dig: njae...inte nu iaf. Det är inte något jag strävar efter, har det bra som jag har det.
Vill du ha barn: Har barn. Ett till i framtiden.

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng:
Johan o jonas, som vanligt.
Såg dig gråta: Jadu...Jonas?
Fick dig att gråta: Säkert nått på TV
Du delade en drink med: Jonas?
Du gick på bio med: Jonas
Skällde på dig: Ingen aning...

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?
Gråtit:
Köpt någonting: ja, mat
Varit sjuk: Nej
Sjungit: Garanterat
Saknat någon: Nej
Haft sex; Ja.

JAG HAR:
Digitalkamera:
Nej
Telefon på rummet: Mobil?
Egen dator: ja
Könssjukdom:
Husdjur: JA, lilla strumpan
Bra kompisar: Dem bästa
Tar du receptbelagda mediciner: Inte längre.
Vem vill du fika med just nu: Fia...annika....karin....Linda...helena...etc...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0