En Malin kväll

i går lämnade jag johan själv hemma med jonas för en härlig tjej afton som började hemma hos jenny...därinfann sig filippa, jacque, tanja och agge. singstar, en massa snack coh lite alkohol...sen drog vi till väsby och dansade, snackade vidare och jag träffade massor med mer folk jag känner...helena, sandra, elin, saralie, patrik och den där nobbe som jag träffat en gång innan. allt i allo, en bra kväll. jonas gick upp med johan i morse och jag sov till typ tio....sen var jag uppe tills kl. 1 då somnade vi alla i soffan och sov middag till kl.3....

ska faktiskt ta och sova nu då jag måste ha hjärnan med mig imorgon. en tuff lång dag.
sen måste jag börja skriva på textanalysen och examinationen, samt förbereda mig för VFUn och försöka få tag på min vfu handledare som trotts mail, INTE hört av sig.

Bra där...

vet inte om jag sagt det innan förresten...

johan kan nu krypa på riktigt!
han går själv med gå vagn.
han går runt möbler
han kan sätta sig själv
och har lärt sig "ramla" rätt.
han gillar även att ställa sig upp genom att dra sig upp i byxor, leggings och kjolar.
han har snart 8 tänder, då ytterligare två håller på att spricka upp!
han kan även säga mamma, pappa, titta, där och kisse.
han kan gunga gung häst och köra baklänges på en sån där bobby car...

allt har liksom skett på samma gång och jag är omåttligt stolt över våran lilla grabb...
han är inte så himla liten längre...


aja,
dags för svensk maffia på ljudbok och sängen.
godnatt,
puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0