Sköna Fredag...

Tok somnade igår vid tio snåret efter ett mycket hårt träningspass...jävlar vad lår träningen tar...aja...no more slacking alltså...jag som var sjukt vältränad innan sommaren...latade mig lite och så blev det pannkaka...aja.
Not again.

sov skönt, och fick sova till halv åtta...med lite välling paus vid 5 snåret. sen så var det upp, leka och busa med lilla killen min. hade det riktigt mysigt faktiskt. Njöt av det. sen så lagade jag lunch, ugnsbakad korv med varma tomater och potatis mos...vad tyckte johan? lite skeptisk tror ajg faktiskt...vilket förvånade mig...han brukar gilla det mesta jag lagar...utom svamp soppan...blöö tyckte han.

sen så sov vi middag en timma fram till 1, då kom mamma o pappa o lånade med sig Johan till Ulriksdahl och jag fick lite lästid...sen kom lillen hem, o Jonas och så lagade vi middag, Risotto, kantareller ( som VI har plockat! ) och ugnsbakad fläskfile. Det var en sån hit, så att vi fick sitta vid bordet i 45 min medans Johan njöt av varje tugga. Jävla kul att kunna laga mat till oss alla numera.

Sen var det bad dags och läggdags, och hjärtat mitt somnade på 5 min. jäääätte trött! Sen har jag degat i soffan med min karl, tittat på idol och vilat. Skönt.

By the way, I love Tove! she rocks!

Imorgon kommer Karin hit o vi ska titta på film medans jonas fotbollar hos en kompis...sen söndag ska jag skaffa kökslampa, gardiner och lite färg till väggarna...

AJa, nu börjar Idol igen...sen Heroes i sängen.

puss o kram...

ps. 20 dagar kvar...sen är lillen 1!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0