pust, och stånk och stööööön.

Whatta day...får en timma sedan, för ett år sedan startade mina värkar...nästan skönt att inte ligga i värkar igen just nu...det kan jag göra om något år... :)

Iaf...efter tvätten så drog jag o Johan iväg till bredden, sprang in på Barnens hus och köpte ballonger, serpentiner, ljus och presentpapper. Sen in på SIBA och köpte en stickpropp till min nya Herstal kökslampa! SO pretty! Herstal lampor har börjat prägla min lägenhet...mén jobbar man på stalands så gör man, då får man ju l ite rabatt! ( herstal lampor är dock jobbiga då det är ett danskt företag som tydligen inte tycker om att sätta dit stickproppar på sina produkter. )
Sen traskade vi till ICA format och köpta en jävla massa grädde, hallon, hallonsylt, marzansås, marsipan (färdig rullade, grönt x2 och sedan lite extra för att göra figurer.) daim, smör, ägg, socker, decorgelé, maraängbottnar, sockerkaksbottnar....bla, bla, bla,bla....fy fan va drygt, sen sprang vi till bussen, åkte hem, Johan  slockande direkt efter lite käk...då meckade jag lampa, blev jävligt bra, sen slog jag in hans presenter och bakade Kokoskakor.

har legat i idag...så...imorgon smäller det! då ska vi bara fixa tårta och blåsa lite ballonger och fixa iordning för våra famljer som kommer imorgon...

Blir en lång gästlista på lördag, men det ska bli jätte kul! Att alla kommer för att fira våran lilla, det betyder så jätte mycket...jag har bakat en hel del och ska baka mer på fredag....så att det räcker till alla!

Som sagt, imorgon någon gång låser jag bloggen...

Nu ska jag göra marsipan figurer!

puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Johanna ♥ Minna

GRATTIS JOHAN!

Hoppas din första födelsedag blev en superfödelsedag och att alla dina kommande blir det med!

2009-10-28 @ 22:40:39
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0