Only one day away....

Imorgon sker det största jag varit med om...eller ja...typ...det är en stor dag iaf! Imorgon fyller Min älskade son 1 år! Det blir kalas imorgon och på Lördag....redan nu så kräks jag på kakor och tårtor.

Imorgon fyller som sagt Johan år och det är mycket att göra, kattjäveln hjälper inte alls till då han inatt sket ner hela våran lägenhet. Jonas och jag var uppe o torka skit i några timmar...sen har jag får städa på morgonen och tvättat Johans lekmatta, som katten också sket ner. Katt helvete!

Iaf...så nu är det tvättat, och nästan helstädat...snart bär det av till kemtvätt och handla. har bakat biskvier (fast dem serveras bara på Torsdag) och kolakakor....skall baka: Chokladcigarrer och Kokoskakor...2 prinsesstårtor...eller ja, prinstårtor...och två marängtårtor. Folk får dela husligt, för mer bakar jag fan inte! Bullar bakar min mamma tack o lov! och ptja...jag vet inte...feta kommer alla bli iaf. fan...måste köpa kaffe också...och saft till barnen...

Fan...så här mycket håller man ju inte på när man själv fyller år...aja, allt för mitt barn! ska bli jätte kul...

så imorgon kommer Jonas hem tidigt från jobbet, då ska vi plocka iordning, blåsa ballonger och fixa två av tårtorna...som skall vara till kvällen då våra familjer kommer...

På lördag kommer vänner, deras respektive och deras eventuella barn. så då blir det fullrulle hära vill jag säga...och sen har vi middagsgäster den dagen också...nej...nu börjar Johan tjura på mig. Vi bör nog gå nu!

 

hörrni, remember what i said, imorgon under dagen/kvällen låser jag bloggen...jag mejlar då ut lösenordet till dem som har bett om det, dem som inte har bett om det....får väll ptja...säga till i efterhand?

 

puss o kram

från mig och en liten johan!


Kommentarer
Postat av: Kim

Don't forget to maila mig :)

2009-10-28 @ 11:50:48
URL: http://kimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0