Nu är jag konstig eller hur?

Efter att det varit på väg att gå åt pipan med en nära, så är fallet bättre...det är inte som befarat. Helt bra är det inte, men det är inte så illa som vi trodde.

Så, jag kommer inte behöva låsa bloggen. skönt!

IAF. En otroligt fin dag igår!
Johan fick MASSOR med presenter! Alla älskade mina tårtor och kakor, och jag är helnöjd. Den slagna hjälten Johan sov till halv nio idag, då väckte jag honom! sen var det upp, leka, göra oss iordning, sen åka till stinsen med morfar och hämta ut linser, sedan in till stan. Då gick jag o mötte Jonas mamma och syster, va inne på polarn o pyret och köpte galonisar och en av farmor fick han en jätte ball pälsmössa! sen lämnad ejag Johan med sin farmor och gick till skolan, hade ett bra seminarie sen gick jag o hämtade plutten och åkte hem och åt lax o potatis. Nu är vi trötta allihop och Jonas håller på gröpa ut en pumpa! Vi ska göra en lyckta!

Imorgon är det stor kalas, tre tårtor skall göras och kakor och bullar skall fram ur frysen! Kola kakor, bullar, blåbärsmuffins, biskvier och kokoskakor...prinsesstårta och marängtårta.

massa folk, har inte äns koll på alla!

nej, nu idol och guacamole.

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna ♥ Minna

Oh skönt att det inte var så hemskt som ni först trodde, hoppas det blir bättre..



Och kul med Johans första födelsedag, längtar till Minnas om 3½. :D

2009-10-30 @ 21:54:11
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0