Vygotskij, Piaget och Skinner...

...Ni är mina plågoandar. AWAY!

Sitter nästan och lider nu, men känner faktiskt att jag efter telefonsamtalet med Rebecca att jag är en bit på väg.
Har gjort min frågeställning nu och känner mig faktiskt nöjd med det. Jag vill fördjupa mig i dem centrala begreppen från dem där jävla gubbarna och har gjort mig en frågeställning utifrån det, vilket känns bra. Jag är dock nervös jag. Jag tycker inte om att andra skall läsa mitt arbete...som inte är lärare eller vänner. STora problem för mig.

så nu gör jag som vanligt...sitter och tycker att det mesta är piss...innan det släpper och då löper det bara på. så nu ska jag lida igenom det här!

I helgen skall jag plugga när jag kan, mamma o pappa kommer hit på LÖrdag och hämtar Loke och lämnar presenter...(by the way, ska kolla upp en parym jag vill ha.) sen så ska jag lata mig också...det är schööönt.
Nästa helg ska vi på partaj! ska bli skojsigt.

Nej, jag har faktiskt inte så jävla mycket att säga!
puss o kram


Kommentarer
Postat av: Ludde

Oj vad man längtar till helg...:)

2009-11-18 @ 22:00:48
URL: http://anglars.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Tycker att det känns ganska så bra efter att ha samtalat med dig också! Känns som att man inte behöver stressa ihjäl sig inför allt vilket jag har tendens till att göra annars :)

2009-11-19 @ 12:55:30
URL: http://sugarangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0