Tankar tillbaka...

Hejj hopp...

så...nu har Johan börjat på Växthusets förskola. Han är vid detta nu med sin pappa på inskolning. Det verkar som omd et går bra för våran nyfikna sociala lilla kille!

Var precis inne på familjeliv, vilket jag inte varit på flera månader...var aldrig direkt aktiv där, förutom i slutet på graviditeten...nu väcktes en känsla: Jag som alltid sagt att jag inte riktigt gillade att vara gravid känner nu en sak när jag tittar på mina gamla magbilder...Jo fan...jag gillade det nog ändå alltså...FIna magen som växte och fick bristningar...sparkarna som gjorde att man knappt kunde andas...att vara kissnödig hela tiden, vara illamående konstant...det var ju på grund av något som är helt obeskrivligt...det var min Johan som växte därinne. Den fantastiska sonen som gör mitt liv! Fantastiskt...barn nr 2 får komma om något ÅR. Spana in det...ÅR...nu ska skolan bli klar och jag ska hinna börja jobba...

anyways...sitter och läser Vygotskij...inte vidare skitskoj. Menmen...desto mer man läser, desto mer fattar man? NOT. Föreläsningen bringar nog ytterligare energi imorgon... Ihope!

nej, back to plugg.

Puss o kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0