Snabb inlägg!

Har lämnat en frisk Johan på dagis, tagit mej hem i regnet, sminkat mig, bytt tröja, då Johan snorat ner den som jag skulle haft ( så nu ser man inte klok ut, menmen...) Skrivit ut lite papper och skall packa mig iväg för att sätta mig och plugga innan det är dags för seminarium. Nu skall jag ta mig i arslet och rycka upp mig och kämpa lite...har varit borta i en och en halv vecka...Johan har varit sjuk, jag har varit sjuk, vaccin, sen blev Johan sjuk i gen och nu hej o hå är vi friska och nu skall det pluggas...känns som att nya kursen är intressant...psykologi...jävla bra ämne tycker jag!


nejnej,
måste kila nu!
Tack o hej, leverpastej!

" We talked about love, a milion times it seems, but then the words came out of our lips, like we forgot what it means..."

Kärlek är underbart! Jag älskar att älska, men man får inte missbruka ordet. Säg det när du menar det, till dem du verkligen älskar. Dem är dem du skall säga dem orden till, inte till dem som du tycker om, bara för att det är lätt att säga. Det är ett av våra starkaste ord....glöm inte bort att det finns en djupare betydelse än bara ett tycke.
Jag älskar min Jonas och Johan. Det kommer aldrig att försvinna. Jag kan säga det flera gånger om dagen, inte tröttna, och aldrig tappa känsla.

Säg jag älskar dig till dem du älskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0