så var helgen över...

Vilken skööööön helg jag har haft!!
Fredag kväll var det Idol med fanny...skönt att bara ta det lungt...sen på Lördag så åkte jag, Jonas och Johan in till stan. Svängde förbi västermalms gallerian och köpte två nya pyjamaser till Johan på HM sedan gick vi till p.o.p och köpte ett par byxor och en tröja till Johan...betalade med presentkortet som Johan fick i födelsedags present. Sen gick vi hem till Jonas mamma och käkade middag och hade det trevligt. God mat som fan, det tyckte johan med som åt som en häst!!! nomnom! sen åkte vi hem, tittade på film och hade det lungt o skönt.

I söndags var vi bara hemma och lekte med Johan. det är så roligt nu när han har börjat gå för att man märker hur han utvecklas hela tiden. Käkade pannkakor till  lunch och sedan sov jag o johan middag i två timmar...sen var det lekaleka igen...sen middag, leka leka mera...bada och sen sova...sen kollade vi på nästan hela Inglorious bastards innan VI somnade! 

Har precis lämnat Johan på dagis, ska ta och äta frukost snart och efter det ska jag städa. Imorgon är det VFU och det ska faktiskt bli rätt kul. Jävla bra att Jonas köpte ett busskort till mig....

Nej, jag har faktiskt inte tid med detta längre...har 1 miljard saker att göra idag!!

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0