KRÄKS på det här!

Det här är verkligen en PISS uppgift. en sån här jobbigt VFU uppgift har jag inte varit med om förr. JAg förstår syftet, men det känns som att man sitter som ett fån och inte hinner läsa!!! Inte alls någe roligt jue! Jag känner mig så himla pressad, och när jag känner med pressad så händer inte ett skit. Vill ärligt bara krypa ner i spffan och titta på film, men hinner jag det? NEJ, jag ska skriva, sen jag hämta Johan på dagis. Kommer tpy inte hinna skriva klart alls, och jag kommer inte känns mig nöjd, så jag kommer nog att göra som Malin och maila in uppgifen till anna, då kan jag åtminståne skriva tills 1 imorgon. japp, det ska jag göra!

puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Johanna ♥ Minna

Så som lkaren förklarade så ska det pipa och rossla när barnet andas när det är sjukt, och att förkylningen håller i sej längre och sitter i andningen.

Förklarade jag ok?

Hoppas han blir bra stackars..

2009-11-19 @ 23:02:44
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0