Känns skönt!

Mysig helg jag har haft, jaha då!
HAr inte så mycket att säga. Var på fest igår, super trevligt! kom hem och däckade, sov till åtta, vaknade med huvudvärk, tog en alvedon, la mig igen, vaknade kl 12 och mådde prima! låg iofs i sängen i några timmar till innan jag var TVUNGEN att dra mig upp. Vi fixade lite hemma, sen kom Johan hem, och jag åkte och tränade. Känner mig pigg, avslappnad och bekväm.
Njuter av alla vackra julpynt jag sre från mitt fönster, älskar att jag själv har pyntat och går omkring och sjunger julsånger, julskivan ligger i spelarn och jag verligen njuter och njuter.

Har beställt ny kurslitteratur och njuter där av att det är en hel del psykologi etc. Ämnen som jag tycker är jätte kul, så detta skall bli intressant!!!

Nu har jag inte ont i armen heller från svinsprutan, och Johan är frisk sen i Lördags, bara en jävla massa snor kvar! Men det är sånt man får ta!

Nej, nu ska jag luta mig tillbax, ta en kopp the och äta en pepparkaka!

Happy första advent på er, you bastards!

puss o kram!


" För dem som inte finns hos oss, tänder vi nu ett bloss, brinna en låga klar.."

Till er som inte finns kvar hos oss, dem som vi frtf älskar och aldrig kan glömma,
Ni som fortfarande betyder något men inte finns med oss idag...det är nu, runt jul, som jag saknar er. Som allra mest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0