Ibland är det bäst att hålla käften.

Idag har jag kämpat för att hålla käften. Jag kämpade så mycket att jag var tvungen att gå.

Nu rinner snart mitt tålamod över och jag bryr mig snart ärligt inte om jag står själv däruppe. Jag börjar bli förbannad!


Tänker INTE säga något mer om det just nu. Just nu tänker jag hålla käften, och kommer säkert att göra det tills bägaren rinner över.

" 'Cause when you're with me, I'm free, I'm careless, I believe...above all the others we'll fly, it brings tears, to me eyes..." My sacrifice - Creed.

Det är kärlek som ger en vingar, inte Red Bull. Det vackraste med kärlek och att älska någon är att man verkligen känner att man klarar allt...medans alla motgångar man kan stöta  på gör nästan att man tror att man skall dö...

Jaha, Godnatt typ. 
Skall ha en jävla msn konferans. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0