Bank, bank, bank, dunk, dunk, dunk...

Jag mår INTE bra. Mitt huvud bultar, min nacke gör ont, min rygg gör ont, jag är hungrig, men jag har ingen aptit...jag vill och borde plugga med jag orkar inte läsa...Börjar allvarligt tro att jag faktiskt kommer att bli sjuk nu. Har kännt att det har kommit smygande dem senaste veckorna sen Johan var jsuk först ggn....men det har liksom inte hänt så mycket mer. NU känner jag mig faktiskt VRÅL dålig....Jag säger bara är det nöff nöff så VIll jag inte var amed längre...vill heller inte missa tentan imorgon, men är det värt att åka iväg och sätta sig och skriva en tenta så här? när man inte har hjärnan med sig så att man förmodligen måste skriva om den iaf...

Suck...vilken ångest...jag vill verkligen göra tentan...och bra dessutom, jag känner mig redo för den och känner faktiskt att jag skulle kunna göra den bra, om jag bara är FRISK!!!

åååhh....jobbit...kanske mår bättre om jag äter något?

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0