Ångest.

I lördags var vi ute och käkade och var på bio med Christian och Mariana. Efter middagen mådde jag illa och var jätte trött...sen när vi kom hem somnade jag på en gång och sov som en gris fram till kl 8...då vaknade jag med GRYM huvudvärk. Och jag hade inte äns druckit!! ( jo, ett glas vin och en bloody mary ) Tog en alvedon, satte på en film på datan, glodde, somnade om...sov till kl 12...mådde delvis bättre. RIngde Karin eftersom vi skulle gå på bio på kvällningen. Bestämmde en senare tid för att båda var trötta....vilade fram till 14:30...mådde fortfrande skummt, två alvedon till sen åkte jag iväg...på bion fick jag ont i nacken, ont i ryggen och huvudvärken blev värre...åkte hem, gick och la mig på en gång efter att ha tittat till Johan som spenderat lärdag natten med sin mormor och morfar och sedan varit hemma hos min farbror då dem hade namngivningscermoni för lilla Harald. Sen spenderade han söndag kvällen själv med sin far, mysigt :)

Sov, sov, sov och sov fram till kl 05 då Johan vaknade till. Lite välling och så somnade han om...jag med...fortfarande ont som fan...vi sov till strax före åtta...då var vi tugna och gå upp...Johan åt frukost, jag mådde illa...gick iväg med Johan till dagis, jag gick hem för att plugga...påvägen hem tog krafterna slut och kroppen började värka mer. Satte mig och tog fram böcker, papper och satte mej framför datan för att plugga...det tog mej tio minuter att bli felt färdig...efter ett litet samtal med Rebecca beslutade ja gmig för att lägga mig ner en liten stund. Då var klockan typ halv elva...Helt plötsligt är klockan 12:30...då Jonas ringer, komme rinte äns iihåg vad vi sa...tänkte gå upp med jag frös så jag tänkte ligga kvar i några minuter och värma mig...sen ringer mobilen igen. då är klockan 14:35. JAG har sovit hela dagen, jag ska hämta Johan om 25 min. VA i helvete...går upp, yr och har jätte ont, känner mig febrig, men har ingen feber. klär på mig och hämtar Johan...när vi kommer hem så äter vi frukt, då äter jag mitt första på hela dagen...en apelsin. Jonas köper med sig pizza på hemvägen för att jag inte orkar laga mat och Jonas måste jobba.

Johan somnar, jag somnar, jonas väcker mig...jag går upp...börjar julpynta? ihopp om att bli pigg...det sket sig ju...nu är jag halvklar...har frtf massor att göra och jag mår galet dåligt. får ängest då jag igentligen skall skriva tenta imorgon, men om jag inte äns orkar hålla ögonen öppna och knappt kan sitta upp utan att grina så är det inte äns att tänka på.

Har dock redan pratat med min lärare och vet vad jag ska skall göra

puss o kram.


Kommentarer
Postat av: Johanna ♥ Minna

Hihi tackar!



Oja, man är helt till sej, detta är större än julafton och någon annan dag (förutom just förlossningsdagen då), men det är helt otroligt.

Hon älskar snören och pappersprassel mer än själva presenterna, sådär som de ska vara ;)



Krama

2009-11-24 @ 11:44:18
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0