And so it was over...

jösses...så var det över! haft några underbara dagar, men jag är ack så trött! Lördagen var super! Lite för mcyekt folk kanske, men det var kul ändå! Så tack till alla som kom!!!

Johan fick detta under sitt 1 års firande (båda dagarna)

* P.O.P overall samt vantar, mössa, raggsockar.
* 500kr (totalt)  (245kr. spenderat på ett par galonbyxor från P.O.P.)
* Kläder från P.O.P och H&M och sen nått märke som jag aldrig hört talas om, skit snygga grejjer
* 500kr present kort på P.O.P
* En brandbil med massa knappar och som blinkar
* Bilar
* Klossar från BRIO
* Klossar med låda (färg och form) från MICKI
* Tåg och rälls från BRIO
* Bultbräda från BRIO
* Lära gå matta
* En anka som låter som bara den
* En tandask
* Badleksaker
* Sparbössa
* En gitarr (fast det är igentligen en ukelele men vi säger bebisgitarr.)
* En hel del böcker
* Bollar
* En mys kudde med en katt på

och sen var det säkert mer, men jag kan inte komma ihåg allt! men vi är jätte nöjda, och Johan med! han leker med alla sakerna! FAvvoriten är nog klosslådan från micki och brandbilen!

Kunde inte bli bättre, presentkortet och pengarna är väll tillhands då vi behöver köpa lite mera grejjer till Johan nu när han b örjar på FÖRSKOLA imorgon! Vi ska på inskolningsmöte idag på eftermiddagen.

Dem blir inte bara äldre, det är även dagisdags!

Hilfe!!!

nej, nu ska jag nfixa med lite papper!

puss o kram

Ps. Jag somnade kl kvar i tio i Lördags och sov i tio timmar. hör o häpna. I was tired as shit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0