alla mina kära...

Jag kom underfund med att jag har så himla bra  människor runt omkring mig. Dem bästa faktiskt.

Jag har min underbara,
FIA, som bara är så bra. Vänn i vått o torrt...jag skämms inte för henne på någe vis, kan säga, göra och beteé mej hursomhelst och hon älskar mig ändå...sen är hon också världens roligaste...och sen älskar hon mitt barn något så grymmt också...vilket jag tycker är jätte kul,...och Johan visar samma uppskattning jäntemot henne. LOVE.

KARIN, en jänta me så mycket attityd och konstig humor att man inte kan hjälpa att älska henne. Hon är speciell på många vis, men det är också en av anledningarna till att jag älskar henne,. Vi delar samma sjuka humor, samma filmsmak och tycke om mycket...men vi skiljer oss också  mycket åt, kanske därför vi funkar bra ihop?

ANNIKA, som har varit min vänn i många år nu...hon och jag har gått igenom så galet mycket ihop att det ibland också är konstigt att vi har tappat kontakten många ggr. MEN det är det som i slutändan har visat sig vara det bästa med oss...även om vi nu många ggr inte har pratat på sjukt länge, så har vi alltid funnits för varandra och har alltid förmågan att glida tillbax, vilket också kanske betyder att vi aldrig kommer att glida isär? Hon är en sån vänn som man blir glad av att ha runt omkring sig. En sån som engagerar sig i ens liv och verkligen, verkligen bryr sig. Jag kan lita på dig så hårt och jag tycker att du förtjänar allt gott du har i ditt liv.
...Och det konstigaste av allt är att folk sa så mycket dumt om dig...vad glad jag är att jag inte lyssnade på dem. Det är dem som har misstagit och kastat bort en UNDERBAR människa.

Helena, en vänn som också alltid finns där...hon är oftast den jag ringer när världen faller och jag inte vet vart jag ska ta vägen...hon säger som det är och slingrar sig aldrig. Det är en underbar kvalité. Sen är hon också otroligt rolig, charmig och  väldigt vacker. Jag blir arg när folk gör dig illa, för att du förtjänar inte nått av det. Du förtjänar det bästa i livet...och jag vet att du garanterat kommer att få det, för att du fötjänar det, efter allt gott du alltid gör för alla andra. DU gör gott mitt liv, och jag är förevigt tacksam för det.

Linda S...om världen bara innehöll människor som du, skulle det nog bara finnas gott. Du är så fantastisk. Av alla...så har du känns mig längst...du har alltid funnits...sagt ifrån när saker inte har varit okej, och du har aldrig varit rädd, iaf inte framför mig, för att visa vem du är. Du är stark och underbar...och har något som inte många har..du har det lilla extra, vem kan inte hjälpa att älska dig? kramgoa underbara vän! Jag är så glad över att du har hittat din Jonas (alla som börjar på JO är bra karlar.) du, som alla andra jag nämnt, förtjänar det bästa i livet.

Sen har jag många andra underbara i mitt liv...självfallet...ni vet vilka ni är och ni betyder mycket ni med...det vet ni!

Ville bara skrika ut lite...för att jag är så glad att ni alla finns i mitt liv.


sen så är ju Johan och Jonas alltid bäst...

o...glömde en...

MORMOR!
Det är min fasta punkt i livet. Den kvinnan är UNDERBAR ´på alla sätt och vis. Jag kan inte förklara hur mycket hon betyder för mig, för ord kan inte förklara det...men en sak...som jag alltid har sagt..det är:
Mormor,  när du inte finns mer...då vet jag inte vad jag gör. Det kommer förmodligen att vara den svåraste tiden i livet för mig, den dagen du försvinner ifrån mig. Då kommer jag behöva alla jag har, för när hon inte finns mer, så dör en sån stor del av mig.

Kommentarer
Postat av: Annika

Fina underbara Malin, min vänskap har du för evigt!

2009-11-11 @ 19:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0