Visning ikväll

Öppnade min mejl i går och TADA!!! En snubbe vill byta med oss och han bor i PRECIS dem husen vi vill bo i!!!

Så i´kväll go vänner så ska vi titta på Annerovägen 8. 92m2, 18m2 balkong! Avsundsjuk? Ska bli så satans nice. Sen så ska ju han titta på våran lägenhet också...sen vet jag inte om vi bestämmer på en gång eller om han kommer att vilja tänka på det....vi kommer inte behöva så mycket betänke tid....så länge badrum och kök är fräscht och att människan inte har rökt inomhus. Väggarna kan man faktiskt fixa själv. MEN eftersom han frågade om fräscheten på våran, så får jag anta att han har det rätt fräscht hemma också...så som vanligt kunde man säga att det är ommålat förra året och hallen ska fixas så fort vi har valt tapeter....spisen är fixad och kylskåpet ska piffas upp på tisdag. Vad finns det att klaga på lixom??

Så vid 5 idag promnerar vi i´väg...jag är SKIT nervös...jag hoppas som fan på detta...vilken kick! Och vet ni vad tjejer? Jag får en WALKINCLOSET!!!! ...o vänta? en? Nej. TVÅ!

PUss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0