Valborg och 1a maj!

valborg är som sagt alltid överskattat, men i år hade vi faktiskt riktigt trevligt. Brukar ju vanligtvis bara vara fylla och bråka typ...men nu är det annorlunda....och vet ni vad? det är så jävla skönt!

GÅrdagen spenderade hemma hos Johans farfar. Farmor Carina var där, fastrarna och gammelmormor Olga...o jag o jonas o johan så klart! Käkade massa gott och bara snackade skit! Hur trevligt som helst. Kom hem vid tio och då var det natt bestyr och Johan somnade vid 11 och jag var vaken till kanske 2.....kunde inte somna...så det var tungt i morse, men nu är det bättre.

Idag är som sagt 1a maj....vi ska tvätta, sen ska vi handla hem räkor och grejjer och göra smörgås tårta....Jonas choice...han är på gymmet nu och bygger på suna mukkler,...jag han inte med mitt träningspass igår så jag får vänta till söndag...får väll lite motion idag och imorgon i form av promenader, men det är helt okej det med.

Sen imorgon så ska jag till stan med mamma och shoppa...sen är jag o jonas barnfria...blev lite knäppt med två helger på rad....men detta var besämmt för ca 2 veckor sedan...då var inte förra fredagen meant to happen....vi ska ut och äta...eller gå på bio eller nått...bara spendera lite tid ihop. Ska bli rejält skönt! Nej, nu måsta jag föna håret innan det blir för tort...har nya blonda slingor ju och måste fixa topparna lite grann annars pekar dem åt alla håll.

Så nu får Johan leka i babysittern medans jag gör mig klart...samtidigt som vi kollar på Nils Karlsson pyssling.

Puss o kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0