Sköna Tisdag

Åh vilka underbara dagar jag har haft! Älskar sommaren, älskar min familj och mina vänner!

Söndagen spenderades hos Jonas pappa...Johan låg på en iflt i gräset och mös och vi höll på trixa med en grill...

Månadagen var det mamma grupp och sen gick jag o LInda en promenad och satt vid Norrviken med våra små. Också skit trevligt. IDag gick vi dit jag ska flytta och lekte med barnen i lekparken och johan gungade för första ggn! Tyckte han var jätte kul! Mycket varmt och skönt! Det är så livet ska vara!


Måste till polisen i veckan och fixa pass till Skrutten min också...Aja!


Ska snart iväg o träna! Det börjar ändå bli skit väder!


Nu ska jag gosa med grin olle!


Puss o kraM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0