SÅ JÄVLA NICE!!!!

Jag säger bara en sak: Beviljar inte SollentunaHem detta, då blir jag deppig och kommer inte smälta det på ett jävla bra tag! Nu får ni mina kära vänner hålla alla ben i kroppen för vår skull...för att...

VI ska byta lägenhet!!! Nu ska bara SH bevilja, sen är det bara att tuta och köra...jag är återigen så nervös så att jag vill kräkas...för det är verkligen botten sänke om vi inte blir beviljade...jag menar...då dör jag...ska vi sitta här o ruttna i 40 år då??

Nej fy fan...jag ska ringa imorgon och se vad som krävs.

Han vi ska byta med var super trevlig verkligen och han körde oss fram och tillbaka...hur snällt som helst..
Just nu befinner jag nog mig i chock tillstånd...detta måste bara gå vägen...sen blir det inflyttnings fest!
Haha!

Nejnej, nu är det mat dags för min son, sen ska jag själv äta...när Jonas kommer från gymmet!

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0