Rätt håll!

Är det verkligen så att allt är på väg åt rätt håll?? Hoppas! Nya telefonen skickad....pengar för min gamla telefon insatta och i veckan kommer det en och tittar på våran lägenhet! Håll tummarna för mig!

Har även fått spisen fixad idag, kylskået blir fixat på tisdag och nya tapeter och taket ska fixas i hallen...tack SH för att vi inte behövde vänta i 300 år! Så då är det kul att kunna säga till han som är intresserad av lägenheten att det bara kommer bli ännu fräschare...och skulle han inte vilja ha lägenheten, ja då får vi leva i den ännu fräschare lägenheten ett tag till!

Så det var det...så idag har jag städat lite också....kändes bra!

NU så ska jag göra nått...typ vänta på att lghts snubben ska ringa sen blir det mat...av något slag....

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0