Nervigt vrak

När jag måste vänta på besked om saker blir jag så nervös att jag nästan tynar bort. Jag är hispig, orolig och nästan hjälplös...jag mår illa, jag har svårt att äta och jag mår oftast allmänt ganska dåligt. Just nu känns det värre än värst.

Nu måste vi vänta i 100år på att få gödkänt på lägenheten vilket får mig att vilja kräkas...jag vill veta NU....jag vill inte vänta.
Sen så eftersom jag ska jobba lite i sommar så har jag suttit och pulat på försäkringskassans hemsida och trodde nått blivit fel och att jag bara skulle få 1500kr denna månad. Så var dock inte fallet, men när jag trodde det ville jag dö lite till...nu är jag dock lite lugn...dock så kommer jag inte vara lugn föräns vi har hört från sollentuna hem.

Jag HATAR detta. Jag vet inte vad jag ska ta mig till...kan ingen lugna mig? Nej...det tror jag inte...det här är nästan värre än när jag skulle åka till Thailand...fast då hade jag dödsångest...det har jag inte nu...men jag är sjukligt nervös...detta är jobbigt och jag har inte en blekaste om vad jag ska göra med mig själv...bajsbajsbajs....


Jaja...här sitter jag...kvart över elva, Johan sover o skrattar i sömnen, hillarious....jag sitter i pyjamas, gårdagens smink frtf kladdat i facet...borde äta frukost men är för nervös...skulle vilja titta på film, men vet inte vad jag ska se...kanske borde gå en promenad? Ringa Fanny kanske?

FY fan för att vara ett nervvrak!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0