Svininfluensan.

Svininfluensan har smygit sig in genom väggarna till familjen Staflund-Wahlund...jag är frisk, Johan är frisk och Jonas...ja Jonas är sjuk....då kunde likabra alla vara det.

Jonte tonte är sjuker. Fast inte så farligt ser det ut som, men det är väll det som känns som räknas. Right?

Jag är också jätte trött o känner mig lat idag. Doch har vi h unnit med att handla, ätit thaimat, haft en kylskåps reparatör här. Ikväll eller snarare snart ska jag göra piroger. Mums! Tar tid att göra, men det är gott och det är bra kylskåsmat. Me löv!

Är galet sugen på Ben & Jerrys...men jag ska försäka hålla mig...det är så dyrt....dock gott...galet sugen på Halfbaked....Yum!

Skulle när jag tänker efter ha köpt the till Jonas med han får stå ut med Earl Grey.

KOmmit underfund med en sak. När jag blev gravid, försvan det vänner....men nya och gamla vänner trädde fram. Jag är så jävla glad över dem jag har idag för dem är tamefan underbara. Dem nyfunna vännerna som Linda, Maria, Cheyenne osv är helt klockrena! Me like!
Dem gamla fina vännerna som trädde fram som Annika, Karin, Helena osv....you guys are wonderful too! Dock så saknar jag min Fia. Min bästa Fia....iofs kommer du hem snart igen! Snart är det Augusti och då kommer du hem!

Nöjd med livet, nöjd med mig själv, nöjd med famljen....ja det mesta.

Puss o kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0