Lördag-

Har haft total torka...inte orkat göra så mycket...kan också bero på att Johan har varit förkyld...inte kul, men such it is.

I onsdags så var jag iväg en sväng o firade Helena som fyllde år! Grattis hjärtat!
Sen i Torsdags storstädade jag....o sen var min plutt sjuk så han gnällde och tyckte det var jobbigt när det kliade i ögonen, rann i näsan och att han nös o hostade...men det gick bra. Han sov som en stock på natten....o jag o Karin kollade på film. Trävligt.

Fredagen var jag också seg och orkade inte göra nått...vid 6 kom pappa o hämtade plutten och jonas och jag vilade oss rejält efter ha vairt lite hängiga...jag har varit jätte trött och jonas har varit sjuk...så vi åte lite, tittade på film och sen sov vi rejält nu i natt...nu bär det snart av hem till mina päron....fast mamma är inte hemma, hon är i Grekland med min moster. NÄr hon kommer hem får jag en ny parfym! Yay! Lacoste, touch of pink. Tror att det är den Fia har och den luktar gott...var så trött på min vanliga så jag ville ha någon ny...så jag hoppas det är den jag tror det är. Annars kanske jag puktar penis eller nått i ett halvår. ( beware of a walking talking penis smelling me. FLENS! )

dem ska iaf lägga golv och jag får väll sitta på övervåningen och kolla på gamla VHS filmer...det är ju inte så nice väder så att jag o lillen kan sitta ute.

På måndag är det föräldragrupp...o nu måste jag åka.

TTYL!

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0