Happy Happy!

Rätt dåligt väder men en bra helg!! Det måste jag säga. Känner mig glad, men trött! Det är väll bra? Men vad ska man göra en regning söndag? Vad ska man hitta på???

Fredagen vad nice, vi gick till banken och fixade och köpte sen en leksak till Johan, mös här hemma...tittade på film, hockey och grillade! hade det jätte bra.
Lördagen var jag med mamma o pappa på Ulriksdal och fikade och promenerade. Sedan åt jag hos dem! Mycket nice.

Slappade sen hemma med Johan i famnen och hade det bra. Sen kom Jonas hem och vi var uppe till 2...jag är därav ganska trött...Johan sov från 10 till halv 8. Han vaknde iofs vid två men då somnade han om på en gång brevid mig utan mat...men mysigt värre att sova med sina killar.


Har fan inte så mycket att skriva faktiskt....förutom att livet just nu är gott och i veckan får jag en ny telefon. Förmånskund heter det och det är ju bra...en bra tack för att jag har vair tkund på samma ställe så länge med samma numer och varit duktig me betalningar...så ny lur och rabatter. Perfekt!

Så vad ska vi göra idag? Gå ner o handla lite och äta lite kanske? Gos med familjen är inte helt fel!


Ne....idag jag vara tråkig. '

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0