EN lördag

Nu är jag iofs lite lugnare när det gäller allt....natudligtvis kommer det gå bra, skulle det bli några problem så är det klart att man kan fixa det. Det kan man med allt. Inget är omöjligt.

Så igår eftermiddag efter ha varit med Johan hos fanny så hade mina pengar klirrat in på kontot och jag gick och hämtade nya telefonen...så skönt att höra vad folk säger! Haha! Sen hem...Johan sov middag, sen gick vi och tvättade, handlade osv....käkade...hämtade tvätten...har besämt oss för vad som händer när Jonas fyller 30...lalala...sen somande jonas i soffan, sen somnade Johan och jag tittade på TV....vid tio tiden fick Johan gröt,,,,hans tider är lite speciella, men wtf...sen så när jag sitter och håller på byta blöja och sätta på Johan sin pyjamas så kommer jag på det...HELVETE: jag har glömt hälften av tvätten i tvättmaskinen. Så det var till att slita upp Jonas från sömnen och springa till tvätt stugen o hämta tvätt...men men...

Har idag trixat lite...har målat naglarna...så snart ska jag duscha och börja små fixa mig. Potatisen står på kylning och halv sex ska jag träffa Helena...sen ska vi på tjejkväll! Ska bli super trevlig och jag känner mig mycket optimistisk...till tjejkvällen och att Jonas ska klara sin första ensama kväll med Johan!

Nejnej...

nu kommer snart Jonas hem igen med mitt vin...o då ska jag duscha.

Puss o kram!

ps. vem vill komma på inflyttnings fest när det är dags?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0