Bye bye 3!

Nu har jag besämt mig. Jag slänger Tre i väggen och skaffar Comviq/Tele2 ist! Så jävla trött på tre och att ingen annan jag känner har tre....typ...kanske en...Ida...haha! Nu är du själv!

I fredags ringde jag till tre för att kolla mitt abonnemang. Mycket riktigt så var det påväg att gå ut...jag har tidigare övervägt att säga upp mig abonnemang...och så även denna gång när det var dags att förnya. Så jag ringde som sagt och den där jävla tre snubben mutade med rabatter och en ny lur, som man (suprise...) får när man skaffar nytt abonnemang anywhere, om man vill. Så tveksam som jag frtf var så gick jag väll med på att avvakta och kolla om jag hittade någon ny telefon på hemsidan och han gjorde en tillfällig förlägning. Gick hela jävla helgen och drömde och tänkte på telefoner för att jag tycker att telefonerna bara blir mindre telefon och mer leksak nuförtiden. Jag vill kunna ringa, ta emot samtal, smsa och ta kort och lyssna på musik. Thats it. Så efter att jag tillsist bestämt mig så ringer jag upp nu på måndagen, men då vill man ha 500kr för telefonhelvetet och då blev jag sur. Fan heller. Det sa han ju inget om innan. Så jag sa att jag fick återkomma och började kika på andra abonnemang. Tillsist ringde jag upp tre igen och denna gång lät jag mig inte luras.
Jag: "hej, jag har haft kontakt med er innan idag och har nu bestämmt mig för att säga upp mitt abonnemang och skaffa något annat ist."
Brud: "Jaha, och vad ska du ringa med då da?"
Jag: " Ja jag har ingen aning, det har jag inte bestämt än."
Brud: " Men är du säker på att..."
Jag: "Men jag vill bara säga upp mitt abonnemang. Okej?"

Jag hatar telefon försäljare mer än något annat så nu ikväll har jag beställt en Nokia lur som hette något med siffror och classic. Med tele2 abonnemang. GÖTT! Så från o med början av Juli har jag nytt numer och vill ni ha det, så får ni säga till...men jag kommer nog garanterat att smsa det....men man kan ju alltid pipa till ändå!

By the way, good sak numer två!

Kanske hittat en lägenhet att byta med....hänger nog bara på snubben om han vill ha våran! För vi vill ha hans! Han ska komma förbi i veckan och kika!

Nejnej, nu är det nog dags för att sova!

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0