Tonight!

Shopping är nått jag mår bra av...och idag har jag shoppat ÅT MIG. Det var inte igår...men det var ett måste...

Jag var i sjukt behov av Jeans...så jag fick ett par av mamma min! SÅ jävla nice med ett par nya brallor. Sen slösade jag 99kr på en ny topp som jag ska ha ikväll...så himla fin är den...precis som jag ville ha den. Sen ett par svars fina skor till det...som jag har ägt i flera år! men dem är frtf i bra skick....använder dem bara vid speciella tillfällen. Så det blir det...

och vi ska äta fläskfilé till middag...med pasta och sås med karljohan svamp och champinjoner. Yummy,...pappa var precis här och hämta Johan som har varit mysmys idag...men sovit konstigt. Kände mig hel snurrig på morgonen...men det är bra nu.

Nu ska jag ta o vila mig lite, sen ska jag laga middag och göra mig iordning...

Puss o kram på er...och jag ska dricka hela 2 drinkar och 2 öl idag. Typ.

Kommentarer
Postat av: (Pay:en) Tina

Det är roligt att läsa din blogg, spännande att höra hur det är att vara mamma =) Hoppas du får en rolig kväll i dina nya kläder!



Ha det så bra!

2009-03-27 @ 19:40:06
URL: http://lillasysterschlager.blogg.se/
Postat av: Annika

Hej vän! Jag ville bara säga att jag saknar lillstjärt.

Puss

2009-03-30 @ 12:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0