Sovit!

Har nu under veckan kämpat med Johans sömn lite för att få tillbax rhytmen som vi hade! Guess what?
SUCCÈ!!!

NU har jag fått tillbax Johans sömn rythm! Sov till 09:20 idag! NICE
Känner mig lite piggare.

I helgen blir det familjemys på höggrad, mycket skönt, det behövs. VI ska till o med titta på melodifestivalen imorgon. Heheh!

Igår var jag på öppnis Kosmos med Linda o hennes lilla, där var det lite andra av våra föräldragrupps päron with knodds.

Känner att folk börjar bli pressade över Förskolor...menmen, det ger väll sig. Vi har ju :)

Har faktiskt inte så mycket att säga idag. KANSKE får för mig att lägga upp bilder på BDB någon dag...men det vette fan...kanske någon bild!

Nu ska jag mata Jois och mig själv.

Adios, eller som Jois säger "dadadada"

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0