Skitväder och kokos.

FOrtarande talar jag om skit väder. Inte äns lönt att försöka gå ut idag. Skulle fastna med vagnen någonstans mellan lägenheten och BVC. Nej tack.

Dock kommer Fia hit och vi ska BAKA. Hör och häpna JAG ska BAKA. Kakor. Japp. Kokos och choklad grejjer. Japp. Måste vara simpelt, inte så mycket ingredienser, ingen jäsning och så där så kan jag nog jag med. Bäst är jag nog på chokladbollar, för dem behöver inte äns gräddas. Haha!

Johan ska vara med såklart!

Har inte så jävla mycket att säga idag förutom....

Dubbelmoral, dubbelmoral, dubbelmoral.

Jag HATAR DUBBELMORAL och människor som lider av behov av uppmärksamhet i dålig benämning. HU.

Anyways, love you friends!

Puss o kram!

Ps. Jag kanske åker på Tjejkryssning i April. Och sen ska jag o karl min på Fias adios fest för fia i slutet på Mars. Det tar i hjärtat på mig att behöva säga hejdå till en person som betyder så mycket, men jag vet att det här är vad hon vill och att hon trivs där. Just so you know. I'll miss you so much! Te quiero, wapa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0