Satt fint!

Efter regn kommer solsken!
Truetrue, hear hear! The world is smiling up on me and I like it. Man ska aldrig säga aldrig föräns det är försent.

Efter en del trubbel så är fnurran på tråden upp"fnurrad". Mycket skönt. Mycket skönt. Så det var gos med famlijen i soffan på Fredagen, lets Dance och Ben and Jerrys. Sen somnade iaf jag hyfsat tidigt och det var skönt. Gick upp tidigt i lördags allihop och karln min hjälpte en kompis och flytta. Jag jäste i soffan en stund med plutt innan vi gjorde oss fina för att åka till min farfar som fyllde 77år.
 
Där var lite kusiner och farbröder och fastrar och farmor o farfar så klart. Jag kommer att få en kusin som är yngre än mitt eget barn, coolt, coolt....kommer i sommar och det är väll en lagom lek kamrat till Johan det med?

Sen åkte vi och handlade och sen fick jag skjuts hem och Mamma o Pappa tog med sig plutt hem så att jag o Jonas skulle få ha lite ensam mys. 

Sjukt trötta var vi båda två så det blev ingen utgång...det bli en flaska vin, gratinerad chevre med ruccola och sen lite chirre och melodi festivalen...Snälla, snälla, snälla vad hemskt det var. USCH: Så vi gick sen o la oss efter att ha tittat på någon film på femman...sen somnad ejag. Stenhårt. Och sov till halv nio ´då ja ginte kunde sova med. Så jag tittat på OC...nu håller jag på att städa, snart ska jag väcka Jonas för vi ska laga Lasagne....sen kommer plutten hem igen (saknarsaknarsaknar) och så ska jag träna!!

Förövrigt har jag gått ner ytterligare 4 kilo! GO ME!

Sen imorgon hoppas jag på Öppnis med Linda o Nooli. COooooolers. 

Nejnej, nu ska ja göra klart Badrummet...sen väcka Jonas lite. 

Xoxo, 
Puss o kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0