Så gick det med det.

You were my strength when I was weak
You were my voice when I couldn't speak
You were my eyes when I couldn't see
You saw the best there was in me
Lifted me up when I couldn't reach
You gave me faith 'coz you believed
I'm everything I am
Because you loved me


Så är det bara min älskling. Glöm aldrig det.



Sonen min mår mycket bättre idag, det smälle i brallan ibland med vad gör det? Han äter som han ska....han är pigg, han är glad...han är mitt vackra underbara barn!

Skulle ha gått med Linda o Nooli idag, men lillskruttan ville inte alls ligga i vagnen så jag o Johan fick gå själva. Jag höll på att frysa rumpan av mig...HU. Jag hatar kylan...såg så varmt och skönt ute men jag höll på att blåsa bort. Glad att jag klädde Johan ordentligt ist och tog en extra tröja under ändå...hade tänkt att skippa den för att det såg varmt ut...men smart som man är så satte jag på den ändå. Go me.
Ikväll blir det tvätt och fläskfilé...o jag vill titta på Crank.

Imorgon blir det lunch gympa med mamma och pappa han bebisvaktar Johan undertiden....det är ett medelpass vi ska på imorgon...lite nervöst för att se om man pallar det...har ju bara kört på Bas innan...

Anyways...nu ska jag luta mig tillbax...Jojje somnade nu så jag ska joina...sov mycket dåligt inatt.

Puss o kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0