my poor little baby.

När man skffar barn så vänds din värld upp och ner. Det är massor med ansvar och en hel del jobbiga stunder. Överlag så tycker jag att jag har haft det jätte bra under den första tiden. Jag har en glad son som upptäcker världen med glädje, han är stark och glad. Han sover ordentligt på nätterna och är en fröjd att ta hand om! Han är helt enkelt ett prakt barn...men dock så blir även dem bästa sjuka...

Så åter igen så har lillemannen blivit sjuk. Febern är inte så farlig, 38,5 och en alvedon gjorde susen...men det är itne det som är jobbigt. Det är diarren...som dock är mycket mycket bättre...han åt bra på morgonen och det var frid och fröjd. Sen skulle vi äte lite blåbär som är nyttigt och fullt med antioxidanter...tyvär tror inte jag att Johans mage diggar blåbär...splash sa det så var hela johan och babysittern ner kräkd. Jag har aldrig sett nått likanande och blödig som är när ens barn är sjukt började jag grina. Fy fan täntke jag...jag som trodde det var på G att bli bättre...så det var bara att duscha lillen o duscha av babysittern...slänga kläderna i vattenbad och låta lillen mysa i bara blöja och filt på mamma...då däckade man på en gång...sen fick han lite vätskeersättning...det tycker han inteom men det funkar...sen vilade han magen lite så fick han 160ml ersättning som gick ner...men lite pauser då och då...nu ligger han tack o lov och jollrar...leker med fötterna och lite leksaker...vi får hoppas på att det bara var att han inte klarar blåbär...han ska få morötter om typ 1-2 timmar som jag VET att han klarar av och som dem rekomenderar att ge diarreiga barn.

Önska mig lycka till och jag hoppas att alla ni med barn där ute tar hand om era små så gott ni kan, men det är väll klart ni gör. Kärleken till ens eget barn är helt ofantligt stort. Jag älskar min son så sjukt mycket. Han är verkligen mitt liv.

Sen i övrigt så hoppas jag också att det blir bättre till natten så jag kan sova...han har sovit, men jag har haft svårt att sova. Inte så konstigt.
Nu måste jag ta något att äta innan jag svälter ihjäl och nu kom det lite fis i rumpan på lillen.

Älskar er kära vänner.

Puss o kram .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0