Melodajfetival.

Varje år säger jag att jag inte ska titta...men i år kunde jag fan inte hålla mig. På kylskåpet stod det på vad som händer under veckan står det Lör: MELODIFESTIVALEN. Ojoj, Malin. What has become of you.

Har haft en strålande härlig dag. Sov lite illa inatt, men det gick bra ändå. Sambons mamma kom hit vid tolv, fikade lite och tog med sig Jois till Farfar. Så jag o Jonas gick o handlade och käkade lite lunch. Sen titta jag på lite OC och då kom lillen hem...Jonte titta på fotboll så jag o lilleman låg i sovrummet och gosade och jag tittade lite på mera OC. Sen somnade vi en timma. Mycket skönt.

Sen blev det Lax middag, ett glas vin och så tittade vi på Melodifestivalen. Grattis Malena, hon var grym tyckte jag. Mucho bättre än Ugglan. HU. Pinsamt om hon fått representera sverige.

Anyways, Nu, lite fringe...sen sova....kanske skriver nästa vecka? who knows.

Tjingeling! (Tingelingtingeling.)

Kommentarer
Postat av: Linda

Novalie hade det toppen med sin pappa =)

och jag hade det toppen med tjejorna!=D



Melodifestivalen va bajs.. men ja håller me skönt att inte ugglan gick vidare! även om hela tävlingen e ett skämt som hon!

2009-03-14 @ 23:28:58
URL: http://blondinlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0