Lättad.

Livet är inte lätt. Det lärde jag mig när jag var ganska ung. Man kommer alltid komma in i krokar och törnar och det ska alltid uppstå problem....men vadå? Det är ju det man lär sig utav. Det är ju EN DEL av livet!

Efter en rätt så jobbig tid har saker och ting ordnat upp sig. Det behövde bli riktigt jobbigt för att det skulle bli bra och nu är man på rätt bana igen. Mycket mycket skönt. Så imorgon ska jag o min karl ha lite kvalitets tid tillsammans. En flaska rötjut och bara ligga i soffan...om vi inte känner för att göra något...men det tror jag inte, för vi är nog rätt trötta båda två.

Mycket härligt. Veckan har trotts vissa jobbiga inslag varit bra. Min mormor och morfar var här med mina kusiner. Mycket bra. Jag har träffat Linda och Nooli och andra Linda idag. Mycket trevligt. Känns bra at ha gjort något! Johan har även ätet poratis, banan och gröt. Gröten tycker han mest om. Den är nomnom!

Nu ska jag ta och fixa tvättkassarna för nu ska vi tvätta här hemma....så att vi får en bra helg. Golvet gjorde i morse.


Puss o kram på er.

Sen så lite bonuspoäng till min Annika. Du ska veta en sak hjärtat! DU är min klippa. Förstå vad mycket du betyder för mig. I love you dear!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0