Jäla skiiit asså...

Hej mitt vinterland, nu är jag här!

Kul. Jätte kul. Verkligen. Jag älskar snö i slutet på Mars. Underbart.


Förövrigt så har min underbare son smittat mig med magsjukan....magvirus, whatever...jag har inte rännsketa på sammasätt som han hade eller så...men jag har kräkts någon enstaka gång och magen är inte i allt för fin form...men fy fan vad jag mår. Jag mår sjukt illa....magen gör volter, det kniper i magen och jag frossar och har ont i ryggen...ryggonten är nog bara en bonus.

Vaknade kl 1 inatt och det var bara att sätta sig på muggen med hinken framför. Kunde iaf då somna om efter en stund. Dock kan jag bara sova på rygg då ryggen och magen inte tillåter annat...aja. Sånt är livet. Så när jag känner mig stabilare o kroppen idag ska jag gå ner till affären och köpa proviva, rostbröd och firre. Tänkte köra skonkost idag och se vad som händer...ska väll även ta och köpa lite morötter så kan jag göra en morotsjuice. Det gjorde undervärk för Johan när han var dålig så jag ska pröva det...sen kanske någon banan...fast det har jag iofs hemma....banan är bra för magen det med...

Nej. NU ska jag ge min son sin morgongröt. försöka vila lite till och sedan försöka bege mig ut i vädret.


KÄnner i nu läget att thailand eller något sånt INTE skulle sitta fel.

Puss o kram.


Kommentarer
Postat av: åsa

usch vad jobbigt att vara magsjuk och ha ett barn att ta hand om samtidigt. kanske vi inte kan ses på onsdag då? själv sitter jag med världens förkylning...yeye.

Fin blogg förresten! Lust att lära mig hur man designar nån gång?

2009-03-23 @ 08:54:19
URL: http://smultronkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0