Inte så mycket att säga...

Har inte så mycket att säga egentligen...jag känner mig rätt konstig idag....jag vet inte varför....

Har en sån där konstig dag idag när jag varken vet ut eller in med mig själv...jag är så ibland...llite nere...
Jag vet inte varför.

Sitter och funderar på framtiden och hur den kommer att se ut. Bra, förhoppningsvis...just nu känns allt så himla jobbigt...och jag vet inte äns varför. KÄnner någon sjuk oro som bubblar i kroppen...varför då?

Försöker faktiskt rycka upp mig, men det är inte så lätt alla gånger.

Bara jag inte går in i väggen igen. Har inte ork till det.

SOv rutinerna är ändrade sen lillen var sjuk så jag får inte lika mycket sömn som jag är van vid...iofs så får jag tillräckligt men jag tror inte att jag sover varken bra eller lungt. Jag d´römmer mycket mardrömmar och vaknar jätte lätt...
Jag känner att jag vill ta min familj och flytta till något större...men hur ska det gå till??

Usch jag har sån ångest idag...känns som att allt jobbigt som händer är mitt fel och jag känner mig jävligt usel...
Någonstans måste det väll ändå ge sig, va? Det ska väll inte kännas så här för alltid?

Och för er som undrar, nej...inget har hänt...det är bara min hjärna som är upp o ner och jag som går omkring och inbillar mig saker och ting. Varför? Ingen aning. Usch för denna känsla. Usch för huvudvärk...jag orkar inte äns bära mig själv in till duschen idag...what to do? What to do. Nada.

Nej. Nu ska jag väll ta titta på nått på TVn o gosa med sonen. Kanske blir bättre då?

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0