Iäm lövin it!

Jag: Fan va tråkit väder det är ute.
Linda: Jaa...men man känner ju att det är vår i luften!!
Jag: Jasså?
Linda: Bara det inte börjar snöa igen. Peppar, peppar ta i trä.
Jag: Vilket träd tog du i?
Linda: Jag trampade på en pinne. Titta!

I morse vaknade jag av ett SMS där det står: Det var nog ingen pinne jag trampade på. (peppar peppar)
Det tror inte jag heller. Det kanske var en mask?

Anyways! I går var jag o Linda som sagt ute och gick jävligt länge och snackade jävla mycket om allt mellan himmel och jord. Handlade lite och sen gick vi hemåt.

Johan har sovit lite knasigt inatt, bla beroende på att karln min snarkat som en tok, men det är okej. Vad ska man göra liksom? Så iaf...verkar som om jag kanske börjar få bukt på hans sömn igen då...halkat in på dem vanliga timmarna för mat igen, vilket jag tycker är jätte jätte skönt! Får se hur det fortskrider!

Så idag har vi varit på Öppnis och gjort hand och fotavtryck av våra små coola rockhjältar. Det var måttligt svårt. Det fastnade strumpludd från Johans fot haha! Kanske ska hämta dem nästa vecka? Eller var säger du Linda?

Sen promenrade vi hem i snöyran! Skönt o komma hem. Måste dock dammsuga och skura här hemma för det är grusigt. Igen. Och jag dammsög i söndags. Menmen. Ska byta lakan i sängen också...köpte nya örngott i Söndags...några hade blivit så fula,

Ikväll så är det träning och jag ska laga köttbullar till middag och Johan ska få äta majs och potatis! Mumma!

Hare fint vänner!

Puss o Kram!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas allt är bra med er! Kramis

2009-03-11 @ 12:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0