Here we go again?...eller??

...håller min son på att få tänder? Äter halvdåligt, små grinig från och till och biter och gnager på allt som om att han har ont i munnen....

POjken min är jätte dålig i magen. Lite små febrig...inte alls kul....små gnällig...Sjukvårsupplysningen trodde att det kunde vara så att han håller på att få tänder vilket jag har misstänkt en tid. Lilla hjärtat...skönt att vara med mamma o pappa idag så att jag får lite hjälp med tanke på att jag blir så himla spänd när han är dålig...har dock ingen lust med att dras med en jätte sjuk bebis igen när det är så nära på förra dängan...stackars liten....har han över 38 när vi kommer hem blir det alvedon, är han inte bättre imorgon så kanske vi måset åka till farbror doktorn

Anyways...måste kila nu.

Adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0