härlig dag.

När man legat hemma i 300 år är det så jävla skönt att komma ut. Nästan vad som helst är roligt...men idag har jag gjort massor. så himla skönt.

Idag har jag och Linda promenerat lite, varit på föräldragrupp och även på öppnis. Mycket skojj. Jag har märkt att min lilla son är helt galen i Linda. Han älskar när hon leker med honom. Har skrattade så han kiknade!

Pratade lite smakportioner och hur det man succesivt ska öka och ge dem när dem blir äldra och äldre. vissa saker var rätt bra och veta....däremot så var det en människa som måste vara det mest korkade jag har stött på. Hon är jätte trevlig och allt så och har säkert mycket vett också...men hallå! Hon har gett sitt barn CHOKLAD! OMG! det är ju en bebis...det är ju inte klokt! Jag måde nästan dåligt när jag hörde det och tänkte på den lilla bebisen....jag skiter väll i om barnet tycker att det är GOTT med choklad. Man behöver ju inte introducera godis till en BEBIS. Det är ju galet,. Då kan jag ju lika bra gå till donken och mangla en cheeseburgare och ge till Johan. Jag fattar fan inte hur folk tänker. Tänk på att barnet ska lära sig uppskatta godis, läsk, chips och allt sånt som lite lyx. Sånt som man får äta när det är kalas, fest eller kanske på lördagar. Stackars bebis...choklad...jag fortsätter på morötter, potatis, majs, avokado och gröt ist...inte någon jävla choklad hära.


Anyways...sen träffade jag Fia och vi promenerade hem till oss och tittade lite på TV och snackade skit...sen kom Jonas mamma hit och vi åt lite. sen kom min mamma och jag o hon for ut o sprang lite. Rätt skönt. Nu är jag nyduschad och mör, sonen sover...jag o jonas ska sova nu....sen i morgon är Jonas hemma och jag ska till väsby C och köpa jeans. STORT behov. Fick inget sällskap tror jag så att Johan får vara hemma med far sin och så åker jag i väg en snabbis...sen på kvällen är det Fias hejdå party...ska bli kul men sorgligt...kommer att sakna henne enormt.

Nejnej. Nu. Godnatt.

Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vaddå får inte Johan en påse lördagsgodis? haha.. ne fyfan.. Jag som tyckte jag va "dålig" mamma som gav Novalie söta purèr i form av blåbär och mango! Men CHOCKLAD..puckat

2009-03-27 @ 16:21:35
URL: http://blondinlinda.blogg.se/
Postat av: Linda

Förresten så tycker jag om Johan oxå =)

2009-03-27 @ 16:22:10
URL: http://blondinlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0